close



Oooh oooh
Hmmmmh

It's been the longest winter without you 沒有你的漫長寒冬難過
I didn't know where to turn to 我不知該往哪裡走
See somehow I can't forget you 就是無法抹除對你的記億
After all that we've been through 畢竟我們一起經歷那些過去

Going coming 無助的徘徊
Thought I heard a knock(Whose there, Noone?) 以為有人在敲門 門口都空無一人
Thinking that (I deserve ) 我想我是自作自受
Now I have realised 現在才了解
That I really didn't knooOooOw 我並沒有看透

If you didn't notice 或許你沒有發覺
You mean everything (quickly I'm learning) 你就是我的一切 而很快我將會
To love again 再愛一回
(all I know is)I'm be oooOook 我會重傷痛復原

Thought I couldn't live without you 曾以為沒有你 我就過不下去
It's going to hurt when it heals too 雖然傷口癒合時 還是會痛苦
Oh yeaah (It'll All get better in time) 但每一天我都會好好的過
Even though I really love you 儘管我真的很愛你
I'm gonna smile because I deserve too 我還是要微笑 因為我本該如此
Oooh(It'll all get better in time) 每一天我都會好好的過
I could of turned on the TV 連電視都看不下去
Without something that would remind me 因為它無法讓我清醒
Was it all that easy? 是否真的那麼容易?
To just put us out your feeling 可以把對你的感覺置之不理

If i'm dreamin 這一切是否在夢中
Don't want to let it (hurt my feelings) 我失去了微笑 你傷害了我的感情

But that's the past (i believe it) 但我相信這是必經過程
And I know that, time will heal it 我知道時間會撫平傷痕

If you didn't notice 或許你沒有發覺
Well you mean everything (quickly i'm learning) 你就是我的一切 而很快我將學會
Oooh turn up again 再愛一回
(All I know is) I'm be ok 我會重傷痛復原

Thought I couldn't live without you 曾以為沒有你 我就過不下去
It's gonna hurt when it heals too 雖然傷口癒合時 還是會痛苦
Oooh yeah(It'll all get better in time) 但每一天我都會好好的過
Even though I really love you 儘管我真的很愛你
I'm gonna smile because I deserve too oooooh 我還是要微笑 因為我本該如此
(It'll all get better in time) 但每一天我都會好好的過

Thought I couldn't live without you 曾以為沒有你 我就過不下去
It's gonna hurt when it heals too yeaaaah Ooooh oooooh雖然傷口癒合時 還是會痛苦
(It'll all get better in time) 但每一天我都會好好的過
Even though I really loved you 儘管我真的很愛你
Going to smile cos I deserve too Ooooooh 我還是要微笑 因為我本該如此
(It'll all get better....) 但每一天我都會好好的過




這是我最近喜歡上的西洋歌手
她才20歲 英國人 里歐娜
唱歌超好聽
也是重選秀節目出來的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    sunsmile413 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()